Subject: FW: Juurdepääsu projekt 11137 km 2,90 Naha tee
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 07:53:43 +0200

Tere,

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Lauri Künnapuu <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 21, 2025 7:00 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Vs: Juurdepääsu projekti kooskõlastamine

Tere,

Tänan! Saadan muudetud projekti.

Tervitades,
Lauri

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: Thursday, January 16, 2025 1:41 PM
Adressaat: Lauri Künnapuu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Juurdepääsu projekti kooskõlastamine

Tere.

Tänan projekti eest. Paar tähelepanekut:

1.	Geodeetiline alusplaan vajab aktualiseerimist. Maa-ameti kaardi
järgi asub projekteeritud ristumiskoht 11137 km 2,90 Naha tee kinnistul
(katastritunnus14101:001:1156).

2.	Põiklõikel on näidatud tugipeenarde laiuseks 1,0m.  Killustikalus
peaks olema projekteeritud läbiva kihina ka tugipeenarde alla.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Lauri Künnapuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 16, 2025 10:18 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Juurdepääsu projekti kooskõlastamine

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Anija vallas asuva Naha tee juurdepääsu projekti.
Projekt lisatud kirjale.

Tervitades,
Lauri Künnapuu

TPK Projekt

5228311

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.